AI destekli CRM yazılım platformu
Symanto, şirket içi müşteri ilişkileri yönetimini (CRM) optimize etmek ve geliştirmek için tasarlanmış bir tarayıcı tabanlı yazılım uygulamasıdır. Bu paket, büyük şirketler kadar kurumsal düzeydeki organizasyonlar için de uygun.
Pipedrive Satış CRM gibi popüler hizmetlerin birçok temel ilkesini benimseyen Symanto, müşterilerle ve hatta çalışanlarla ilgilenirken "insan" yaklaşımını benimsemeyi amaçlar. Bu nedenle, standart metodolojilere kıyasla daha organik bir his sağlar.
Psikolojinin kullanımı
Symanto sistemi satış hunisinde psikolojinin rolünü önemli ölçüde vurgulamaktadır. Kullanıcılar müşterilerle daha kişisel bir düzeyde etkileşim kurabilirler, bu da artan satışlar ve genel olarak yatırım getirisi (ROI) ile sonuçlanır.
CRM için akıllı yaklaşım
Symanto, AI tabanlı algoritmaları ve makine öğrenimini gerçek zamanlı metrikleri (müşteri duyarlılığı, ürün çekiciliği ve benzeri ilgili konular gibi) takdir etmek için kullanır. Temel amaç, kullanıcılara eski CRM stratejilerinden çok daha ileri bir anlayış düzeyi sağlamaktır.
Otomatik konu analizleri
Bu yazılım programı milyonlarca endüstri ile ilgili konuyu tarayacak ve bunları ilgili kategorilere gruplayacaktır. Daha sonra, bu önemli bilgileri (örneğin, devam eden bir pazarlama kampanyasına verilen son yanıtlar gibi) çıkarabilirsiniz. Bundan sonra, bu ayrıntılar ilgili paydaşlara iletilir, bu da onların CRM'e genel olarak çok daha önleyici bir yaklaşım benimsemelerine olanak tanır.
Müşteri ilişkilerinin bir sonraki seviyesi
Diğer benzer uygulamaların oldukça faydalı olabileceği gibi, Bitrix24 gibi, işletmelerin yapay zeka yardımıyla rekabet avantajı elde etmek istediği zamanlar da olabilir. Bu durumlarda, Symanto akıllı bir tercih olabilir.